Denssan

Bus tredje dagen på rad

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag träffade Hollie sina favvisgrabbar Sixten och Miller för 3:e dagen på rad! Hon var verkligen glad när vidbrättades. De busade och vi mammor snackade om allt möjligt!
Tack Therese och Bettan för en perfekt dag, ses snart igen hoppas jag :)

När jag kom hem hade jag tänkt att packa, men så blev det inte. Kände inte alla för det! Men jag måste ta tag i det, men nja jag har en och en halv vecka på mig ;)
Nu njuter jag i soffan med en kopp te i h tittar på Desperata Hemmafruar :) Härligt avslut på denna dagen!

Imorgon bär det av till banken för upplägg på de nya lånen :)

Ha en trevlig kväll!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/812988/images/2012/pic_200816370.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: