Denssan

Det är dags för fredagsmys...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag går mina tankar till Cicci och hennes familj som sitter fast i Atlanta pga askan ifrån Island. De vet inte när de kommer hem, antagligen inte från tidigast tisdag.  Det är ingen höjdare när man blir fast någonstans, speciellt inte när man får klara sig på sitt handbagage eftersom resväskorna är på flygplatsen. Jag hoppas att solen skiner på er så ni kan njuta i alla fall!


Då var det fredag igen och som vanligt när fredagen kommer så undrar jag var hela denna veckan har tagit vägen?? Men det är alltid lika underbart när det är fredag, jag älskar fredagar =)
Idag ska jag hem till min älskade moster och hennes familj! Det blir nog att vi spelar lite kort och äter något gott, det tycker jag om =) Jag hoppas att min älskling orkar följa med och att han blir bättre under dagen! Jag vill inte att han ska bli sjuk nu =/
Imorgon ska jag förhoppningsvis åka och boka nya tider till mitt nya konstverk som ska pryda min kropp =) Har en bra idé och den måste jag få gjord, längtar!
Sen ska jag träffa underbara PatC och ha en tjejdag =)
Jag tror att denna helgen kommer att bli perfekt =)




Min söta kusin och jag på Buddy Holly <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: