Denssan

Tillbaka till verkligheten..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är jag hemma igen! Inte klokt vad 2 veckor går snabbt! Jag haft haft riktigt underbart och nu sitter jag på jobb och längtar tillbaka till Vegas!
Jag kan nog inte förklara med ord hur underbart jag har haft det,a llt jag har sett och allt jag har upplevt. Att ajg fått uppleva denna resan med min älskade och mina vackra föräldrar! Jag är riktigt glad över att jag fått göra detta med er! Ni är bäst och ni har gjort min resa perfekt! Ni är bäst!

Första veckan spenderade vi i L.A. Bodde i Hollywood, som faktiskt inte är så glamoröst som man kan tro. Jo uppe bland husen där kändisarna bor. Där var riktigt vackert och vilka hus! Men int een enda människa i sikte.
Sen har vi varit i Huntington, riktigt underbart! Där skulle jag utan tvekan kunna bo! Badade i havet i Malibu och var ute på piren i Sankta Monica.
En dag spenderade vi på Universal studios och där blev man som en barnunge på nytt, riktigt skoj! Åkte Sipmson och sattan var jag skrattade! helt hystersikt skoj. Tyvärr så hann vi inte igenom allt på en dag men vi hann med mycket.. =)
Vi var även inne på LA Ink (älskar man tatueringar så) och där såg vi KAT VON D! Vi hade en jäkla tur för just den dagen vi var där så hade de inspelning så vi fick se henne tatuera Live, riktigt coolt! =)
Veckan i LA var helt fantastiskt och vi hann med mycket! Allt ifrån att se Hollywood skylten till en massa shopping på The Groove och Walmart! Jag kommer utan tvekan att åka tillbaka till LA!

Veckan i Vegas var det Rockabilly festival! Jag har nog aldrig sett så mycket rockabilly människor! Helt underbart! Jag passade in perfekt och jag älskade varje minut! Jag såg alla dess former på människor och hur vissa lyckas klämma in sina kroppar i klänningar kan man undra, men spännande att se.. =)..
Vi tittade på Chuck Berry (nja han skulle nog lagt av för ett par år sedan) och Wanda Jackson (hon var riktigt bra). Dansade tyvärr inte så mycket Jive som jag hade önskat (fötterna orkade inte) men vi tittade på när andra dansade, lyssnade på underbar musik, shoppade och badade i poolen.
Såg strippen, helt underbart på kvällen! Vilka hotell! Att köra där med bil när det är mörtk känns inte verkligt, det är så mycket som man ska ta in!
Sen fick jag träffat min nya vän Cicci på lördagsträffen! Hur coolt var inte det! Vi har träffats här via min blogg och första gången vi träffas i verkligheten är i Vegas! =) Jag hoppas att vi träffas snart igen vännen!
Det finns så mycket som jag vill dela med mig av allt som jag har upplevt men just nu orkar inte mitt huvud!

Sitter på jobb och näsan rinner (jäkla ac), huvudvärk och tunga ögonlock. Jag längtar hem till min säng med mitt hjärta intill mig! Kan det inte bli kväll snart??

Direkt efter vi kommit hem igår så åkte vi hem till mina små älsklingar! Så glade de blev och vad de hade saknat sin moster! Jag fick kramar och pussar och de blev superglada över sina nya kläder. Moster älskar er mest!




Bilder ifrån min underbara resa kommer senare.. =)


Dags att jobba!



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: