Denssan

Även om man inte vill så måste man tänka på sig själv..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Var gång jag tänker på det så känns det i hjärtat!
Jag försöker att förtränga det och låta bli att tänka på det, men tankarna dyker upp ofta.
Jag har tagit mitt beslut och jag vet vad som kommer att hända och jag vet att det är det bästa för mig. Även om jag inte vill så måste jag tänka på mig själv. Det som har hänt har satt djupa spår hos mig och jag vet att jag aldrig kommer att kunna lite på och öppna mig så för dig som jag gjort innan. Förtroendet är borta och jag är tveksam till att det ska komma tillbaka.
Jag kommer att starta ett nytt liv med min kärlek och jag ser verkligen framemot det! Tyvärr så tror jag inte att du kommer att finnas så mycket i min framtid som jag hade hoppats på.
Det du har gjort är gjort men det som du gör nu gör hela saken bara värre! Vår tid har varit, det är bara att inse att tiden har tagit slut. Även om jag inte vill inse det så måste jag!

Jag är ledsen!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: