Denssan

Patetiska inkompetenta människor!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag var på möte igår på TBK. TBK har varit en stor del av mitt liv innan, jag spenderade mycket av min lediga tid där, höll kurser, tränade min egen hund och satt i styrelsen. Eftersom jag kände att jag inte hade mycket tid så ”hoppade” jag av styrelsen i februari och det tillsattes en helt ny styrelse. Sedan dag ett så har de vänt upp och ner på allt, gjort saker på sätt som man egentligen inte kan/får, gått emot en massa regler och den nya ordföranden tror verkligen att hon har blivit något och har växt flera centimeter och går med näsan i vädret.

Det blev såklart tjafs på klubben och jag tog tillslut mitt pick och pack tackade för mig och startade upp egna kurser eftersom det är kurser som jag vill hålla. Såklart så satte skitsnacket igång på TBK om både det ena och det andra, jag har träffat på folk på andra klubbar som vet om vad som hänt på klubben och som har fått höra en massa skitsnack om mig och min nya ”partner” på Ryttaregården.

Sen så tar de och stoppar Jennys utbildning som hon har kämpat för i över 1 år och har 6 gånger kvar att gå, nej då ska de sätta stopp för henne, de har inte grunder att gå på utan enbart för att jävlas med mig och de andra som lämnat klubben. Men är ni så dumma i huvudet så att ni släpper en så bra instruktör ifrån er och rakt i armarna på oss så kan jag inte göra annat än tacka och ta emot. Hennes utbildning har redan blivit betald så det är enbart ni som förlorar stort på detta! Hon kommer att få sin utbildning färdig och då är det ni som kan stå där med huvudet i sanden!

Både Jenny och Annika har skickat ett antal mail till både ordföranden och en del andra ifrån styrelsen men inte fått några svar alls. Så eftersom de inte vågar svara på våra frågor så fick vi ta och bege oss till Klubbmötet igår, eftersom vi fortfarande är medlemmar och kommer att fortsätta att vara det så har vi all rätt till att veta vad som händer på klubben. Vi blev inte trevligt bemötta, inte ens ett Hej kunde de klämma fram.

När vi var framme på punkten Övriga frågor så reste Jenny sig upp och ifrågasatte på vilka grunder de stängt av henne ifrån utbildningen, men ordförande kunde inte svara direkt på frågan utan svamlade om en massa annat och pratade runt frågan. Hon inte bara ljög en gång utan flera gånger. Ska man inte stå för sanningen om man är ordförande? Ja i vilket fall som helst så fick Jenny inget svar på sin fråga.

Efter det var det Annika som ifrågasatte varför de inte kontaktat henne som de står i ett tidigare protokoll att de skulle göra. Även här kunde ordförande inte svara rakt ut, hon hade helt enkelt inte svar på denna fråga heller. Det enda svar till varför hon inte svarat på vare sig Annikas eller Jennys mail var ”då har jag nog inte fått de mailen”. Haha pinsamt!

Vi hade fler frågor angående hur man blir bemött på klubben och varför de snackar skit och gör tecken bakom ens rygg, men de vågade inte stå för någonting! Det enda de kunde var att ljuga och inte våga erkänna vad de gjort/sagt, där är inte stake i någon av dem!

Jag har alltid trott att TBK är en klubb där alla människor är välkomna men så är det tyvärr inte. Tydligen så är just nu klubben enbart till för styrelsemedlemmar!

Jag hoppas på att det snart inom de närmsta kommer att tillsättas en annan ordförande och då är jag väldigt villig till att sätta igång med kurser på TBK igen. För jag måste erkänna att jag har haft jäkligt skoj där ute och har många bra minnen. Men så länge där sitter en inkompetent, patetisk och oärlig styrelse så nej tack!  


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Stå på dig gummen :)

    2009-10-28 | 11:57:33
    Bloggadress: http://eraze.bloggagratis.se
  • anneli säger:





    Det där med att hälsa det kan du ju ta med din mamma.Hon har slutat hälsa på mig och jag har inte gjort henne ett skvatt, mer än att jag råkar bo granne med Kirsten. Monika hälsade för men har slutat vet ej varför?

    Jag visste inte ett dugg om vad som har hänt eller vad det handlade om.Tror det var fler med mig..Jag har förstått att det var något på gång för man känner kylan liksom.

    Jag kan bara säga ...

    Mycket tråkigt att det ska behöva grävas och ältas om saker .Varför inte bara gå vidare med livet.Det är förbaskat kort ska ni alla veta.



    Tack för ordet, en som vet att livet är mycket bräckligt.

    2009-10-28 | 17:48:48
  • Veronica säger:

    Sv: det låter som att de kan bli nice det med ju! =)

    Har kommit på lite ändringar i min, men skalle o rosor står kvar iaf =) ja, kenny har gjort alla förutom en där inne, hos Johan och Jens. o de e sjukt bra! så jag känner mej trygg o komma dit. mina andra är ju min bror som gjjort, och björn på house of pain här i trelle, (men vet ej om jag vill gå dit mer, kenny gjorde en där med som inte alls blev bra!) o så mina stjärnor gjorde en kille som vart här i trelleborg förut(minns ej namnet för de va sista kvällen på hellnight den gjordes)

    För övrig läst dina senaste inlägg, o jag säger det med, stå på dej! det finns folk till allt, o de kommer aldrig att upphöra att förvåna.

    2009-10-28 | 19:17:02
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: