Denssan

Då var det onsdag igen..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Denna veckan har gått så snabbt! Måndagen och tisdagen har bara sprungit iväg, men det är bara bra, snart fredag igen ju =)
Igår hade jag en väldigt trevlig dag. Efter jobb så var det planerat att jag skulle ut och gå med min söta Jenny, men eftersom vädret inte tillät detta så ställde vi in. Istället fick jag ta och köra till Kirstens fina djuraffär och köpa tikskydd till Shira, hon är så söt när hon har det på sig =)
Sen hämtade jag upp Bettan och körde till Skopunkten. Så Denise har nu bättrat på sin skosamling med 2 par stövlar. Ganska duktigt för att vara jag att bara köpa 2 par, jag brukar komma hem med 4 =). Jag köpte även ett par mysiga stövlar, vilket är ovanligt, men jag blev riktigt nöjd. Bettan köpte 3 par och hon sken som solen när vi körde där ifrån =)
Sen syndade vi med pizza, grymt gott! Tiden gick väldigt snabbt och helt plötsligt så kom Marcus hem och André hämtade Bettan. Ja tiden går snabbt när man har trevligt. Detta får vi ta och göra om snart snäckan =)

Nu sitter jag på jobb. Ska fortsätta med ansökningar till fonderna. Detta är faktiskt väldigt roligt och intressant och tiden springer iväg när man har mycket att göra.
Sen blir det Ku ikväll, hoppas att mina söta favvisar kommer ner så vi kan snacka lite skit, ibland behöver man det ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: