Denssan

Tivoli och grillat

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår spenderade jag och min lilla familj hela dagen tillsammans med mina svärföräldrar, Malin och Lo.
Det blev en tur till det lilla Tivolit i Trelleborg där det blev lite karuseller, lottdragning och min absoluta favorit, klon man tar gossedjur i! Jag tycker den är så grymt rolig och jag brukar lyckad bra :) Så med lite nya gossedjur med oss hem då kände vi oss helnöjda :)
Sen blev det grillning i trädgården med en massa gottigheter! Till efterrätt rabarber/jordgubbspaj med nougat och kokos, riktigt gott!
Sen blev det sängen tidigt för familjen Ersson/Ahlbeck :)

Vi köpte förresten tapeter till vårt sovrum och till lillans rum igår! Hittade så himla fina och perfekta till oss :) Bilder kommer när de sitter på plats :)

Idag ska jag och lillan spendera dagen med underbaraste Linda och Charlie! Tror nog att Jonatan är med på ett hörn med ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: