Denssan

Tisdagsmys

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag har jag tisdagsmys med bästa kusinen! Vi har tagit en lång härlig promenad och nu sitter jag med färg i brynen som kusinen precis noppat, härligt :)
Som vanligt är det Desperata Hemmafruar men innan är det Outsiders som handlar om människor som gör allt nakna! Härligt liv ;)

Har spenderar se senaste dagarna i solen och det är riktigt underbart, känns så härligt att sommaren är här! Vad jag ska njuta 2 månader till sen är det dags för jobb, mindre roligt!

De ringde ifrån lillens dagis idag! Kan inte riktigt förstå att hon ska börja dagis och att jag inte får spendera hela dagarna med min favorit. Blir lite ledsen när jag tänker på det faktiskt! Hur ska jag överleva??!!
Nu ska jag bara göra ett val om var hon ska gå. I en stor grupp på 16 barn eller en liten på 6 barn, svårt val :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: