Denssan

Desperata Hemmafruar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sitter hemma hos svärföräldrarna utan barn och herre och tittar på tv eftersom vi inte har de kanalerna :)
Tittade först på Outsiders som handlade om äldre damer som åker till Gambia och köper "kärlek" eller rättare sagt sex med mycket yngre män. Typ som äldre män åker till Thailand. Jag kan på ett sätt förstå dessa damer, de har kanske ingenting här hemma. Sitter ensamma i sina hem medans där nere är de eftertraktade. Klart att de trivs! Så länge båda är med på det så är det deras problem. Men på ett sätt tycker jag att det är riktigt räligt! Men men det finns värre saker i världen!

Nu tittar jag spänt på Desperata Hemmafruar, det är bara bäst :)
Det är lite sorgligt att det bara är typ 2 avsnitt kvar!

Imorgon ska jag plocka ihop massa saker till loppisen på torsdag, hoppas jag får mycket sålt! Vill få ihop pengar till lillens sandlåda så hon slipper gräva i rabatten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: