Denssan

Nedräkningen har börjat

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har varit hos barnmorskan idag och gjort Gluksbelastning. Jag var förberedd på att det skulle smaka skit, men det var absolut ingen fara! Det smakade som saft och gick lätt ner =)
Lyssnade på bebisens hjärja och det lät perfekt <3 Mätte magen och jag följer kurvan bra, tog blodtryck, var låg men det är bättre än högt. Sen fick jag väga mig, har gått upp 2 kilo sedan jag var där sist, alltså nu är lilla Denise uppe i 72 kilo! Det lär väl blir några kilo till, men inget man kan göra åt det.
Jag hade ingen graviditetsdiabetes heller, även om barnmorskan fick ta provet 3 gånger, men det visade sig att jag låg bra till, phuuuu =)
Det känns alltid klia skänt när man varit där och lyssnat på hjärtat och fått höra att allt är bra med det lilla livet i magen<3 Längtar mer och mer för varje dag som går efter vår prinsessa!


Har även kommit fram till med chefen att jag jobbar till och med siste mars, nedräkningen har börjat! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: