Denssan

Jag ser det snöar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är glad över att jag och älsklingen tog beslut om att jag ska ta bussen över vintern och han fixar med hämtning och lämning på Shiras dagis! Han tycker inte att det är någon fara att köra, medans jag verkligen får panik! Du är bäst älskling!

Vi har haft en väldigt lugn och mysig helg. Den blev inte som planerat pga av snön, men det gör inget =)
Vi var hos svärföräldrarna fredag till lördag. Åkte hem framåt kvällen och hyrde filmer och mös i soffan <3 Såg den nya Beck och Kommisare Späck. beckfilmen var bra, jag blev rädd ett antal gånger, haha =) Men Späck var riktigt dålig! Jag hoppas inte de gör fler utav den!

Igår gick vi på julmarknaden i Malmö. Jag gick in på malmös hemsida och såg att de öpnnade kl 16, perfekt! Vi åkte in kl 17, då stängde affärerna och där fanns inga stånd, tomtar, pepparkakor, lussebullar eller något alls!! Vi blev så jäkla besvikna! Riktigt jäkla dåligt! Är det ens lönt med julskyltning??
Så vi åkte och åt middag på Syltan sen la vi oss på soffan och började att titta på Robin Hood.

En riktig myshelg <3


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Ja, vilken massa snö! Här har vi strax över 30cm djup snö å -10 grader. (Hur mycket snö har ni fått?

    Jag eldar för fullt i både panna å kakelugn för att hålla värmen=)

    Är gräsänkling (eller snöänkling)denna veckan pga gubbens jobb...

    Kram

    2010-11-30 | 12:36:57

Kommentera inlägget här: