Denssan

Ifyllnad av tatuering??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag läser en del bloggar och kommer ofta in på tatueringar. Jag ser att en del skriver att de ska fylla i sin tatuering!! Vaför behöver man göra det? Jag har en hel del tatueringar och har ALDRIG behövt att fylla i dem. Går man till en duktig tatuerare som vet vad han/hon gör så behöver man inte fylla i sin tatuering när man väl har gjort den.
Både jag och älsklingen har många tatueringar med klara och fina färger och de är grymt snygga och behöver INTE fyllas i. Kanske om sådär 10-15 år när de blivit lite blekta men absoult inte inom loppet av ett år. Tänk er för innan ni sätter något på er kropp! Det är viktigt att gå till någon som är bra. Sen om det kostar några tusenlappar mer det är de värt!



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: