Denssan

Mosters prins blir stor!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är det snart helg! Underbart!
Denna helgen är planerad och det blir lugnt coh skönt.
Idag ska jag hämta min prinse Vince <3 Vi ska iväg och hyra film och sen hem och ha picknik =) Det blir myspys med mina två favoritkillar hela kvällen, kan det bli bättre?? =)
Eftersom min prins fyller hela 4 år (var tar tiden vägen) på söndag så ska jag och älskling fira honom och he egentid. Om vädret blir bra så är det tänkt att vi ska till Folkets Pars, åka karuseller, ta lotter, äta gott och titta på Barnloppisen =) Vi gjorde samma sak förra året och det var väldigt uppskattat =)

Mosters älskling blir stor!!








Moster älskar dig till stjärnorna och tillbaka <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: