Denssan

Mattes bortskämda lilla Shishi...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Shira har varit otroligt störig i natt. Eftersom det var onsdag igår så sov jag hemma, slutar ju inte jobb från kl 22. Shira har fått för sig att hon ska sova tillsammans med mig dessa nätter, annars sover hon aldrig i sängen. Men onsdagar är hennes tur att spendera natten ensam med matte. Det är mysigt till en början när man ligger och småfryser och hon värmer en härligt under täcket. Men sen under natten när hon vaknar och täcker har trillat av henne, vad gör hon då? Jo hon pustar högt och tydligt och står och bara glor på mig, jag vaknar och lyfter upp täcket, då lägger hon sig till rätta igen, så gör hon ett X antal gånger per natt och i natt har hon säkert gjort det 15 gånger! När jag vaknade i morse var mina ögon helt svullna! Men vad gör man inte för sin bortskämda lilla prinsessa?? =)

Idag är det torsdag, skönt snart helg! Ska träna med älski direkt efter jobb sen ska vi bara hem och äta, spendera resten av kvällen framför tv:n, mysigt! =)



/Denise

Kommentarer

  • Veronica säger:

    jo de sant, de ska va snö så det är alldeles vitt förstås =) skönt när man åker hem till Nässjö vid julen med all snö på träden o så =)

    Julen längtar jag till som fan bara för jag tycker de med är så galet mysigt med alla ljus o grejjer =D

    2009-11-05 | 13:47:39
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/
  • Eraze säger:

    Det är vad jag kallar en bortskämd liten sötnos :) Haha

    2009-11-05 | 17:40:24
    Bloggadress: http://eraze.bloggagratis.se
  • Veronica säger:

    haha han kommer säkert lära sej det med förr eller senare =)

    2009-11-06 | 09:22:37
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: