Denssan

Tänk vad tiden går!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag firar jag 2 år med min kärlek!
Det är inte klokt, var har dessa 2 åren tagit vägen? Men det är väl som man säger "tiden går fort när man är lycklig"
Lycklig är precis det jag är med dig. Du lyser upp mina dagar, du ger mitt liv värme! Utan dig lever inte jag, du är mitt allt!

Det var många som blev förvånade när vi två började träffas. En del sa att det aldrig skulle hålla. Men vi bevisade för dem hur fel de hade om oss båda två. Vår kärlek växer allt starkare med dagarna som går.
Jag vill aldrig vara utan dig, det är du och jag emot resten av världen! Det är dig jag vill leva med resten av livet, det är dig jag vill uppleva allt med! Jag vill gifta mig, jag vill ha hus, jag vill ha barn och allt det där vill jag ha med dig. Du är min framtid!
Jag älskar dig mer än jag kan skriva med ord!


Så länge jag lever. Så länge jag finns kvar på denna jord. Så länge mitt hjärta slår, vill jag leva, leva för dig!





Du är mitt allt!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: