Denssan

Jävla försäljare!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sitter på jobb och är förbannad på de idioterna till försäljare på Sydsvenskan! Nu är det trejde gången som jag får hit en faktura ifrån Sydsvenskan som är fel! De har faktuerat andra församlingar som jag inte har med att göra. Tre olika församlingar på tre fakturor, tror de inte att jag har annat att göra än att sitta i telefonkö till dem? Stackars den killen som sitter och svarar där han fick precis en rejäl utskällning ifrån mig! Jag blir så jäkla förbannad, hur jäkla svårt kan det vara att skicka fakturor? Jag som jobbar med fakturor dagligen kan ju hur man gör, bör inte de som antagligen har en hel del mer fakturor än mig kunna det också? Åhh idioter!! Men jag fick ut den mesta av min ilska på killen som svarade, han kände igen min röst och visste vad det gällde. Så nu skulle han fixa det till mig, han vågade nog inte koppla mig vidare, haha.. =)

Idag är det onsdag.. =)
Ska till frisören idag, ska faktiskt till min kusin, det var längesedan jag var där så det ska bli spännande.. =) Jag vill ha en gråare nyans på håret, typ silvergrått, så nu ska Bella testa och se om det går, spännande!
Annars så är det KU som gäller idag, alltid lika trevligt.. =).. Snart dags för vår resa till Prag, jag längtar! Jag tror att det kommer att bli en underbar resa, jag fyller ju 25 år när vi är iväg och det ska vi fira!! =)

Imorgon har jag och min kärlek 2 år..=)
Det ska vi fira med att gå ut och äta. Sen spenderar vi hela helgen i Stockholm tillsammans.. =)..

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: