Denssan

Jag hatar verkligen måndagar!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Åhh jag vill inte ha måndag. Jag vill inte behöva slita mig ifrån min älsklings famn kl 06.20, åhh jag vill bata inte. Jag vill bara bädda ner mig intill mitt allt och somna om. Hur underbart är inte det? Men livet är inte så enkelt alltid tyvärr. Man måste ta sig i kragen, gå upp och göra det man måste. Så nu sitter man på jobb, eller jag har redan varit här i en timme. Sitter med blicken på mig ifrån kärringen, men vad gör det`Jag har börjat bli van, haha.. =)

Jag har som alltid annars haft en underbar helg! I fredags blev det bara mys med mina två favvisar, Jenny och Marcus. Jocke kom förbi en sväng med, det är en kär pojke det..=). Men jag var inte så social sen på kvällen, jag är helt slut på fredagar! Jag somnar tidigt på soffan, men det är skönt.. =). .De andra 3 klarade sig finfint utan mig.. =)
Vaknade tidigt i lördags som alltid annars.. Jag förstår inte det där, men man har en inbyggd klocka så alltid vid 07.20 vaknar jag. Låg och pratade med älsklingen och Jocke (som sovit på vår soffa) ett tag sen somnade älsklingen om igen och Jocke tog bussen hem.
Kl 11 var det dags att möta en del av Cardinals och bege oss till Eslöv. Mamma och pappa var också med, de hade med sig den nya familjemedlemen Betty (en 8 veckors gammal dvärgschnaser) vilken underbar söting! Man blev helt förälskad! Shira var inte så intresserad, bara luktade och tittade. Men om några veckor kommer det att vara fullt busande.. =) Vi stannade inte så länge efrtersom vädret inte var någon höjdare! Så vi satte oss i våra underbara bilar och körde till Flyinge hem till Eddie och Pia. Det blev grillning och en hel del dricka (mest för grabbarna). Jag kan inte säga något annat än att jag hade en grymt trevlig kväll med underbart sällskap. Man fick sig många goa skratt och jag älskar verkligen att skratta.. =).. Det blev inte någon sen kväll, jag och älsklingen var hemma igen vid 23 tiden. Killarna satt och somnade i soffan så jag och Jenny insåg att det var dags att bege oss hemmåt, haha.. =) Ett stort tack till Eddie och Pia för god mat och trevligt sällskap.. =)

Igår var jag och älski duktiga.. =).. Vi gick upp vid 11 och körde till Bulltofta, gick en sväng på nästan 5 km, helt underbart väder! Körde och handlade på Coop, sen körde vi hem och vilade en stund. Det blev lyxmat (Burger King) och sen var det dags att fixa med tvätten, som tur var så hade vi bara 2 maskiner tvätt så det gick snabbt.. =).. Sen blev det en promenad till på 2,5 km och sen var det tv-dags, Nip Tuck.. Underbart undebar söndag tillsammans med min älskling, finns inget bättre!!

Nu har vi även bokat vår lilla tripp till Stockholm sista helgen i Maj, myspysigt!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: