Denssan

Igår fick jag många steg.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Onsdag idag, bara halva veckan kvar, härligt! Det känns alltid lika underbart när man känner att helgen närmar sig, jag älskar verkligen när helgen kommer.. =)
Men först så är det KU ikväll, ska träffa mina söta ungdomar, inte helt fel det heller. Jag undrar vad det blir för snack idag, alltid något intressant i alla fall =) Annars händer det inte så mycket idag. Det blir väl en långpromenad med Shira, måste få många steg nu när vi tävlar på jobb. Ska antagligen sola med, var ett bra tag sedan och det behövs verkligen!

Igår hade jag en myspys kväll med mitt hjärta <3 Jag åkte och handlade mat efter jobb, gick en promenad med Shishi sen åkte jag hem och började så smått med maten. Älsklingen kom inte hem från kl var 19, så det blev sen middag, men jäkel vad gott det var! Fick även en lunchlåda med mig till idag, tack älski!
Sen tog jag och älski oss i kragen och gick ut en promenad längst kanalen. Det var ett bra väder att promenera i och det känns bra att älskligen äntligen har insett att det är skönt att komma ut och gå.. =)..
Sen var det tv som gällde, desperata hemmafruar, det är så spännande nu, undrar vad som händer nästa gång (vill ha tisdag igen) =)

Nej dags att jobba lite.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: