Denssan

Hatar att köa på ICA...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag hatar verkligen att stå i kö, speciellt när man redan är försenad tillbaka till jobb efter lunchen. Jag vet hur det är att vara ny på ett jobb, man tar det lugnt och försiktigt, men varför ska just jag ALLTID hamna i den kassan!! Åhh jag hatar det!!
Jag skulle bara ner en snabbis på stan för att köpa en liten present till älski =) Men det slutade med att jag "fick" två klänningar, ett linne och hårblommor med mig hem också. Jag har blivit helt besatt av hårblommor, jag älskar det! Klänningar ska vi inte snacka om, jag har så grymt mycket klänningar, många som jag aldrig har haft på mig, men man kan helt enkelt inte få för många klänningar... =).. Snart är ju sommarvärmen (förhoppningsvis) här och då är det klänningsdags, lääängtar!!
Nu är det inte många timmar kvar på jobb, snart hemma hos min älskling! Hoppas att han inte jobbar allt för länge idag bara, jag vill laga god mat och mysa <3

Pratade med min söta mormor precis, det blir en kortkväll där hemma imorgon, det var evigheter sedan sist! Hon ska även göra min favvisrätt kålpudding, det är bara så grymt jäkla gottigt!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: