Denssan

Underbar dag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag känns allt så jädrans bra! Livet är verkligen helt underbart idag. Vädret är fint och jag har insett hur bra jag egentligen har det. Jag har ett bra jobb med en bra lön, underbara vänner och släkt och det bästa av allt är att jag har världens bästa pojkvän. Han gör mitt liv så mycket bättre, jag kan inte ens förklara med ord vad Marcus betyder för mig. Jag hoppas i alla fall att han vet om det, men det tror jag =)

Mår iofs lite illa idag, tror att jag har druckit för mycket te. Men förutom det känns allt helt underbart! Ska faktiskt bli skönt att komma ut och gå med Shira på lunchen, om nu solen fortfarande är framme, men det hoppas jag =)
Idag händer det inte så mycket annat faktiskt. Direkt efter jobb ska jag som vanligt köra hem till min älski <3 Så det blir väl till att laga något gott och sedan bara mysa i soffan framför Desperata Hemmafruar =)

Jag hoppas verkligen inte att det kommer att komma mer snö nu, jag vill inte!! Hatar halkan och kylan, usch. Jag vill ha sommar och det är nu! Fast det är iofs mysigt när julen närmar sig med alla ljus och allt, men kylan hade jag kunnat vara utan.


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: