Denssan

Torsdag..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fy för vilken natt jag haft! För det första så fick jag sova utan min älskling, åhh hatar det! Tvingade upp Shira i sängen så hon kan värma mig. Sen har hon inte velat sova på hela natten. Hoppat upp och ner ifrån sängen, druckit vatten och stört mig. Till sist så ställde hon sig framför mig och börjar pipa. Jaja då är det bara för lilla Denise att ta på sig byxor, jacka och skor. Ut mitt i natten med Shira och vad gör hon när vi kommer ner? Ställer sig på gräset, tar 2 tuggor gräs sen inget mer! Jag väntar i 5 minuter sen går jag upp till min säng igen. Hur länge får jag sova i fred? 10 min! Sen står hon där igen. Samma sak, upp och ta på sig och ut. Men gör hon något denna gången? Nej inte ett skit!
Sen blev jag arg och gick upp. Tvingade upp henne i sängen. Hörde hur hennes mage höll på och då tyckte jag så synd om henne! Men vi somnade gottigt till sist och jag fick sova väldigt gott mellan 05.55 och 06.30. Men jag ställde om klockan några gånger, sen tvingade jag mig upp 07.20. Tur att man är snabb på morgonen så att man hinner att vara på jobb 07.50.

Igår var det Ku som vanligt på onsdagar. Alla "de gamla" kom ner och vi pratade en del om resan till Frankrike som sker i juli. Jag var där efter jag konfirmerat mig, vilket är en hel del år sedan så det hade varit roligt att åka dit igen. Men jag vet faktiskt inte om jag ska med eller inte, får se hur livet ser ut efter jul. Måste ju ta ledigt ifrån jobb och det är inte säkert att det går heller eftersom att det är kyrkval nästa år. Då blir det för mig att jobba mycket! Men det hade varit väldigt roligt att få komma iväg och göra en "sista" resa med mina söta Ku:are, Har haft många fina år med er ju, åhh kommer att sakna våra onsdagskvällar sen! Vi måste se till att träffas i alla fall =)
Sen blev det en del kortspel och mycket snack med Lotta och Vesslan (vad var det vi sa om beteckningstid) haha!! =)
Tittade ju så klart på Efterlyst och jag blir lika förbannad var gång! Jäkla idioter det finns ute i vårt samhälle! Snart kan man inte gå själv någonstans, det rä sjukt! Vart är världen på väg?


Nu sitter jag själv på jobb, skönt! Har en del pappersjobb att fixa idag, hoppa satt dagen går fort. Sen ska jag hem till min älskling och mysa! Känns som evigheter sen jag såg dig, även om det var igår morse.. =).. Kan inte vara ifrån dig för länge! Du är mitt hjärta! Marcus <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: