Denssan

Slut i rutan..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Så skönt att torsdagen snart är över.. =). Bara 1 timmer kvar på jobb, kan det bli bättre? Sen är det fredag imorgon, igen. Det känns som att det alltid är måndag och fredag, dagarna går så fort! Det är sjukt så snabbt livet rinner iväg.
Idag blir det träning med min favvis Jennypenny, det ska bli väldigt trevligt, en hel vecka sedan vi tränade tillsammans!!
Sen ska jag hem till MIN Marcus, vi ska laga mat och myspysa, lääängtar!!

Idag fick jag mail ifrån underbara Linda. Jag saknar dig här hemma! Jag saknar våra telefonsamtal VÄLDIGT mycket, innan pratade vi minst 2 gånger om dagen. Nu har det blivit 2 gånger sedan du åkte i september. Känns lite konstigt att du är så långt bort. Det är tur att vi har mailen.. =).. Men snart är du här hemma och hälsar på, det ska bli så grymt skojigt!! Miss you!!!

Dags att fixa det sista på jobb..


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: