Denssan

Livet är underbart!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilken härlig helg jag har haft, livet känns verkligen på topp just nu!
I fredag var jag först och tränade med Jenny, fy fan säger jag bara! Men det ska bli skönt att sätta igång! Behöver verkligen det! Sen på kvällen var jag hemma hos min underbara syster och busade med mina favvisar, Vince och Alice. Sen hem till min älskling, det bästa som finns <3

I lördags blev det en helt grymt rolig Halloweenfest hos min syster! Alla var så snyggt utklädda och det var roligt att ingen var den andra lik. God mat och mycket dricka, trevligt sällskap och MYCKET singstar. Kunde inte ha blivit bättre. Efter en hel del sjungande, cigg, skit snack och sprit så begav vi oss till Kristall. Där blev det fullt ös på dansgolvet med syster och Nina. Jag vill tacka ALLA för en underbar kväll! Det måste vi verkligen göra om snart igen.. =)

Jag i lördags.. =)





Så nu är det måndag igen och tillbaks till verkligheten. Sitter på jobb och går igenom lite papper. Men mina tankar går bara till helgen för den var så underbar!
Idag efter jobb är det tränig som gäller, hård träning! För jag har verkligen syndat i helgen! Mycket fett och socker, men gott var det.. ;).. Sen ska jag köra direkt hem till min underbaraste underbaring! Laga mat och mysa i soffan, idag är det ju Cityakuten!

Marcus - Sen du kom in i mitt liv har allt verkligen varit underbart! Du kom som en vind och satte fyr i mitt hjärta. Den lågan kommer alltid att brinna för dig. Du har tagit hela mig med storm. Jag bara längtar tills den dagen vi bor tillsammans, så jag kan få vakna upp var morgon tillsammans med dig! Du är min kärlek i livet, du är mitt allt <3

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: