Denssan

Grattis Lillebror och Liza!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

GRATTIS GRATTIS min söta lillebror på 20 års dagen!
GRATTIS GRATTIS Liza på 24 års dagen!

Idag har jag så jäkla ont i min mage så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Men det går väl snart över hoppas jag. Har så mycket jag ska göra denna helgen som jag inte vill missa... =)
Ska fira min söta bror idag, fast han har redan fått sin present. Blir hem till föräldrarna, äta god mat och antagligen så blir det en del kortspel med, denna gången ska jag vinna! =)

Imorgon kommer att bli en grymt trevlig dag =). Mina söta KU:are ska komma hem till mig. Först ska vi ut och äta sen blir det singstar och en hel del skit snack. Vi blir en del töser så det kommer att bli mycket snack och god dricka. Sen blir det väl en sväng ner till Lyktan vi orkar inte ta oss in till malmö, vi är lata =)

Hoppas jag hinner bli färdig tidigt på jobb idag, i alla fall till halv 3-3. Så jag hinner ner till stan och fixa lite saker. Sen ska jag hem och städa, fixa till mig. Efter det ska jag köra rally in till malmö och hämta min sötis. Ska vara hemma hos föräldrarna kl 6, men det ska vi nog hinna. =)

/Denise

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Ja nu har jag läst dom och jag tycker det är mer än lite omoget att inte kunna stå för sina åsikter och inte skriva ut vem dom är, jag håller med dig, det kan jag ju säga. känns som det ligger en hund begraven. ses imorrn :D längtar. puss o kram

    2008-11-07 | 19:33:20
    Bloggadress: http://lotttajonssson

Kommentera inlägget här: