Denssan

Bara 1,5 timmme kvar..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Bara 1,5 timme kvar sen är det slut på jobb för idag, SKÖNT!
Denna dagen har mest gått åt på att vara irriterad över vad som hände igår, åhh jag kan inte släppa det! Jobbig liten sparv!
Sen blir det träning efter jobb, det ska bli grymt skönt, Göra av med lite ilska på maskinen.. =)
Ska betala en massa fakturer nu, så jag slipper det imorgon. Vill ha så mycket som möjligt fixat till imorgon så att man kan gå hem lite tidigare.
Jag har mycket som jag ska hinna med imorgon, vet inte hur jag ska lyckas! Jobb, träning, städa, göra mig i ordning, hämta älski i malmö sen ska vi vara på kalas för min lillebror kl18. Hur ska jag hinna!
Sen kan jag inte riktigt förstå att min söta lillebror fyller 20 år imorgon! Jäkel 20 år! Han är en STOR pojke nu, det är sjukt. Nu får han till och med gå på Systemet, min lillebror! Tänk vad tiden går. Det känns som att det var igår han var så liten och söt och klumpig. Klumpig är han iofs fortfarande men han har inte lika mycket otur =)
Sen minns jag den gången när jag var ute och cyklade med några killar ifrån min klass (1 el 2 klass gick jag i) och på något sätt fick in benet i hjulet och trillade. Skrek gjorde jag för det gjorde så ont! Detta hörde min söta lillebror ( som då var 3-4 år) och kom springandes hemifrån oss, med tofflorna på händerna och skrek högt och tydligt "Vem har slagit min lillasyster" =) Så himla gulligt, han skulle skydda sin storasyster emot de stora pojkarna. Detta kommer jag alltid att minnas och det gör min så varm inombords. Att han redan då var en beskyddare som gör allt för de han tycker om, det är MIN lillebror det =) Men imorgon blir han min STORA lillebror <3


/ Denise

Kommentarer

  • Karolina säger:

    Synd att jag inte får jobba längre. Stefan borde värdera mig högre. Jag hade aldrig tjafsat med dig Denise :P

    2008-11-06 | 15:12:56
  • Anonym säger:

    Jag saknar dig Karolina..=).. Allt var mycket lättare när du var där ner. KOM TILLBAKS =)..

    Förretsen du kommer väl på lördag?? =)

    2008-11-06 | 15:42:27
  • Karolina säger:

    Jag hade gärna varit tillbaka, det ska du veta. Men tydligen finns det inte plats för mig. Dumt.



    Jag vet inte om jag kommer på lördag, men kanske :) Ska kanske till Maaalmö!

    2008-11-06 | 20:51:13

Kommentera inlägget här: