Denssan

Lycklig Lycklig Lycklig

Kategori:

Idag känner jag min lyckligt lottad. Även om det inte hänt något speciellt eller det kommer inte hända något specielal alls idag. Jag känner mig enbart bara lycklig! Helgen har varit kanon. Fredagsmys blev det med moster och morbror med pizza och en hel del skratt år lille, hon är bara för goo vår lilla prinsessa. Hon kan underhålla 4 vuxna en hel kväll! På lördagen var det tänkt att jag, svärmor och moster skulle iväg en sväng på förmiddagen, vilekn blev att vi var hemma kl 17! Det blev Rusta, Ikea och Lärnerhems. Lite nytt till lillemannen i magen på Ikea och lite till hemmet. Mycket skratt, fika och ja bara en mysid dag tillsammans med ett perfekt sällskap! Eftersom vi skulle få gäster kl 18 så var det bara till att sätta igång med middagen och duka när jag kom hem och när klockan var lite över 18 så kom bästaste kusinen Bella med söta Ronja. Det blev god middag, bus med lille, god kaka och Melodifestivalen. Men som vanligt, den som vann var ingen höjdare i mina ögon/öron. Tycker inte alls om Robin. Hade mer hoppats på Gyllenhammar eller han som komtvåa. Men icke. Det var en lugn och skön kväll och jag somnade innan jag lagt huvudet på huvudkudden ;) Igår började vi med att rensa saker till Loppisen vi ska ha i Tommarp på lördag, missa inte den! Så vi gick igenom kartong efter kartong, sen var min rygg helt förstörd! Sen blev det en tur till bästa Therese, Jens, Miller och Bell. Miller och Hollie leker så himla fint tillsammans. De är så lika i sättet så det nästan är lite skrämmande ;) Men när de kramar om varandra och ger varandra pussen så smälter man, världens sötaste <3 Det blev god middag och en massa snack. Tiden springer verkligen iväg när vi träffas, alldeles för snabbt går det! Lille somnade gott i bilen hem och sov sedan i sin säng till kl 4 på morgonen! Kryss i taket! Mammas stora flicka <3 Men jag måste erkänna, det var väldigt tomt i sängen utan mitt lilla hjärtegull <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: