Denssan

Liten bebis i stor mage <3

Kategori:

Vi har varit på sista ultraljudet idag! Så himla mysigt att få se det lilla miraklet som lever rövare i mammas mage ;)
Det ser ut som att lillebror är i storlek med storasyster. De beräknar vikten på 3,2 kilo. En liten fisunge <3 Min mage är stor eftersom jag hat mycket fostervatten. Mer än 1 liter mer än "normalt".
Har i alla fall inte gått upp något mer i vikt tack och lov :)
Jag har börjat planerar lite om när jag ska sluta jobba. Vad det ser ut som nu så blir det om en månad. Funderar på att ta semester 3 veckor innan bf. Men usch det känns som evigheter till!!!



Idag lämnade vi lille på dagis utklädd till påskärring, åh världens sötaste! Hoppas att de fotograferar mycket!

En liten bild på miraklet:

Kommentarer

  • Meela säger:

    Oj det var en del vatten, skönt dock att vikten inte ändrats sig mer :D När skall den lille komma?
    sv: Förstår dig, drömde med varje dag om mina kläder även om Elvis var trevlig att ha i magen. Men kläder är alltid kul att användas.
    Åhhh tack nu känns det som att det kommer ett slut till denna op tid me, härligt att höra att "ärren" försvinner med tiden.
    Kram

    2013-03-18 | 14:34:19
    Bloggadress: http://cherriegirl.bloggo.nu
  • halsoprofilen säger:

    känner igen det där med mycket fostervatten, jag hade precis samma. halvjobbigt när vattnet väl gick (:

    2013-03-18 | 19:36:16
    Bloggadress: http://halsocoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här: