Denssan

Mosters älskling <3

Kategori:

Det är inte klokt vad tiden går!
Idag blir min prinsessa Alice 5 år!
Det känns inte som att det gått så lång tid sedan jag höll dig första gången i min famn, då var du inte ens en dag gammal. Så liten och söt, du stal din mosters hjärta direkt!
När man träffar dig så förgyller du ens dag med skratt, kramar och pussar. Du avgudar din lilla kusin till tusen och ibland har du lite svårt att tygla din kärlek <3
Du är en fantastisk tös med så mycket kärlek i ditt hjärta!
Moster älskar dig till månen och tillbaka * 1000!
 
 
 
Jag blev överraskad av min prinsessa på jobbet med!
Världens sötaste Alice kom in till mig en en ros!
Tack mosters älskling <3
 
 
 
Idag ska jag på Vattengympa för gravida. Det ser jag verkligen framemot, nja jag är en aning nerväs faktiskt. Hur ska jag orka röra mig i vattnet med denna stora tunga kroppen. Har redan ont överallt änns det som.
Men jag tror det kommer att bli skitskoj!
Något annat som var mindre skoj var när jag provade mina bikini igårkväll!
Jag har som de flesta andra små söta bikinis, men när jag tog på mig dem nu så lixom försvann de, haha ;)
Jag kunde inget annat än att skratta åt mig själv!
Men till sist så hittade jag en fin i garderoben, tack och lov ;)
 
Hoppas ni alla får en underbar Alla <3 Dag!
Kramar till er!

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Vilken jättefin ros :)

    2013-02-14 | 13:18:12
    Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
  • Meela säger:

    Åhh så mysigt. Tiden går tok fort ser bara på min lille Elvis som växer som ogräs och utvecklas hemsekt mycket. Det är nästan så man missar allt, vill ju bara stirra på honom men man måste ju göra andra saker med :D
    Förstår vad du menar, jag jobbar nu tappert bort dom sista gravidites kilorna så man kan få p sig alla gamla kläder och köpa massa nya :D
    Kram
    Ps hoppas det gick bra på simningen

    2013-02-18 | 12:16:49
    Bloggadress: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: