Denssan

Mitt graviditetsberoende:

Kategori:

är utan tvekan nässpray! Jag minns att det var likadant när jag väntade Hollie. Jag kunde inte leva utan mitt nässpray, då kunde jag inte andas. Nu är det samma sak igen. Jag hatar det! Jag hatar att inte kunna andas och att vara täppt. Men det är ganska milt om man jämnför vad många andra har för komplikationer så ja jag ska nog inte gnälla egentligen, men ibland måste man få göra det ;)
 
 
Mitt andra beroende är mat/godis. Jag kan trycka hur mycket som helst och hur ofta som helst. Vaknar till och med hungrig!
Var ska detta sluta?
Men jag har nog en hungrig liten pojke i magen. Man måste ha något att skylla på ;)
 
 
 
Idag ska jag nog om jag orkar göra en god äpplepaj till erferätt, mm vad gott det ska bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: