Denssan

Ett litet hjärta!

Kategori:

Sitter på Livets Barnmorkegrupp. Har fått dricka den "goda" glukosbelastningen. Den smakar inte mumma direkt :/ Men det är viktigt för att kolla graviditetsdiabetes, vilket jag verkligen hoppas att jag slipper!
Har även fått väga mig, den siffran var inte rolig att se! Och nej jag nämner inte den här ;) Mätte magen med, den ligger fortfarande på kurvan, men inte så länge till! Men det är inget jag kan styra över, det beror mycket på hur min kropp är byggd och att jag har ett litet liv! Det absolut bästa med morgonen är att jag fick höra det lilla livets hjärtslag, det bästa ljudet som finns <3
 
Går in i en ny vecka idag! Det är verkligen inte lång tid kvar egentligen! 

Kommentarer

  • Meela säger:

    Åhh underbart att lyssna på den lille, även om vågen inte säger så som man vill. Men det försvinner ju sedan :D
    sv: Tack snälla du! Ja det är kul med lite färg och nytt ihop om att hösten kommer inom kort. Tycker absolut du skall köra på.. som sakt kul sen ser man inte ut som alla andra
    :D
    Kram på´re

    2013-02-22 | 12:45:32
    Bloggadress: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: