Denssan

Fungerar inte!

Kategori:

Min bloggapp fungerar inte! Surt! Har skrivit inlägg men de har inte kunnat läggas upp :/
Första morgonen på mammaledigheten känns fantastisk! Ligger kvar i sängen med lille och vi tittar på Lilla Sjöjungfrun. Lille blir 15 timmars barn idag så snart ska vi resa på oss och äta frukost och göra oss i ordning då hon börjar kl 9 på dagis idag :)
Igår hade vi en underbar dag! Först barnkalas med bästa vännerna och då mysigt det var! Det blev mycket bus och jagande efter bubblor ;) Vi vuxna åt god middag och snackade mycket skit ;)
Efter sista gästerna gått så tog jag bilen men till syster och spelade Bingolotto. Det var evigheter sen! Syster hade bakat riktigt gott bröd och mins föräldrar var också där, riktigt mysigt! Jag lyckades vinna 100 kr med, yipppie ;)
 
Idag händer det inte så mycket, ska försöka städa om min rygg tillåter ;) 

Kommentarer

  • Meela säger:

    Låter helt underbart! Jag längtar tills vi kan mys i sängen på morgonen och bar njuta av tiden :D
    Heja heja hoppas det går bra och att lille bebis behandlar dig rätt än.
    Kram

    2013-04-22 | 08:52:33
    Bloggadress: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: