Denssan

Idioter finns det överallt!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tyvärr somnade jag framför Svenska Hollywoodfruar igår. Jag ville så gärna se bråket! Men har sett ett klipp nu! Alltså Gunilla, finns det någon sjukare människa? Hade jag möt henne i en mörk gränd hade jag blivit livrädd!
Hon är nog en av de hemskaste människor jag kan komma på, falsk, elak och otroligt egenkär! Jag tycker så fruktansvärt synd om hennes lilla flicka som hon utnyttjar till max!
Hemska människa!!


Idag är det mina favvisar på tv, bönderna =) Det ska jag titta på hemma hos min sötaste kusin och sötaste Buddha. Så det blir myspys <3

Jag och Buddha

Kommentarer

  • Johannas Rockabilly & Vintage säger:

    Ja plus att Gunilla ser ju typ ut som ett monster också, haha :P

    SV: Naw okej va gulligt ^^

    2012-10-24 | 16:02:48
    Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här: