Denssan

Bada med sina barn

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ibland läser jag runt på Familjelivs hemsida på olika trådar. Idag blev jag verkligen förvånad hur vissa människor tänker!! Det var någon som tyckte det var konstigt att en pappa duschar tillsammans med sin 3-åriga dotter och funderade på att anmäla sin svåger!
Jag ser inte vad som kan vara konstigt med det?
Sen var det någon som svarade att hon höll med. De hade 2 barn, en av varje. Hon hade ALDRIG bytat blöja på sonen och pappan hade ALDRIG bytat på dottern! Men HALLÅ!! Vad är det för värld ni lever i? Stackars barn som får gå med skit i blöjan om hans pappa inte är hemma!
Jag blir rädd när jag läser sånt! Var är världen påväg? Snart får väl inte kvinnor och män bada tillsammans på badhus och stränder heller!
Ja ibland blir jag fantamig rädd för folk!!

Kommentarer

  • Doris säger:

    Håller helt med dig på den fronten! Hon som aldrig hade bytt blöja på sin son, vilket jag tvivlar på men ändå, hur hade hon gjort om hon blivit ensamstående? Anställt en manlig blöjbytare?

    2012-10-30 | 18:54:40
    Bloggadress: http://pilsnerdoris.blogg.se
  • Doris säger:

    Sv: Åh, tack detsamma! :)

    Ja, men eller hur! ..Jag kan inte förstå hur de tänker ens? Stackars barn.. :P

    2012-10-31 | 09:41:43
    Bloggadress: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här: