Denssan

Mitt lilla hjärta!

Kategori:

Tänkte börja denna mörka och tråkiga vecka med lite röda läppar. Lite färg ger ljus i vardagen ;)
Så imorse när jag kramade om lille så tittade hon på mig. Tog på mina läppar och sa "Mamma målat". Så tittar hon lite till sen säger hon "Mamma fiin". Mitt hjärta smälte <3
Det finsn inget mer underbart i denan världen än vår lilla flicka. Hon gör liver värt att leva och hon ger en så mycket skratta och kärlek <3
 
Dagen idag känns inte alls rolig. Det är mörkt, regnar och ja hade jag fått bestämma så hade jag velat krypa ner i sängen igen. Tänk så skönt det hade varit!
 

Kommentarer

  • Johannas Rockabilly & Vintage säger:

    Naaw, va gulligt! Fin du är :)

    SV: Jo, får se, inte säker än på att jag vill pierca mig, bättre att spara till tatueringar eftersom jag inte har några alls än ;)

    2012-11-26 | 08:50:42
    Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här: