Denssan

En tjockis

Kategori:

Har fått frågan nu några gånger "Så hur stor ska du bli"! Ja jag vet att min mage har växte enormt de sista veckorna, men nu är det faktiskt en gravidkula. Det är inte som jag ätit mig till den.
Eftersom det inte är så längesedan som lille låg i min mage så har inte min kropp hunnit återhämta sig helt vilket betyder att mina så kallade muskler fortfarande är slappa. Det har resulterat i en större mage denna gången. Ja jag hoppas att den stannar upp lite, annars har jag ingen aning om hur detta kommer att sluta ;) Men det är väl bara till att acceptera läget och hoppas på att det lilla livet i magen har det bra, det är för mig det viktigaste <3

Kommentarer

  • Johanna Retrolover Alm säger:

    Folk är så töntiga när det gäller kommentarer till gravida! "Har du tvillingar?" "Du föder när som helst va?" "Du har ju ingen mage, är du säker på att du är gravid". Haha bara att garva åt dem! Ha en jättefin dag

    2012-11-09 | 12:45:21
    Bloggadress: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: