Denssan

Det rör på sig

Kategori:

Nu är jag helt säker på att det är min lilla bebis i magen som jag känner av några gånger om dagen. Det är en speciell känlsa som jag känner igen sen jag väntade lille. Men då kände jag inte det så här tidigt, men jag tycker om det =) Jag vill känna det lilla livet, jag vill veta att allt är bra med vårt mirakel <3
Det är som många andra som väntar nr 2 säger att man tänker inte lika mycket på graviditeten med barn nr 2. Helt plötsligt kommer man på sig själv att man gått in i ny vecka. Första barnet så hade man stenkoll på allt!
Jag försöker hänga med lite och läser mina appar, för det är riktigt spännande hur ett barn blir till i magen. Jag kan itne riktigt förstå hur det kan bli som det blir och jag är verkligen imponerad av vad våra kroppar klarar av och vad man tillsammans med någon annan kan bilda. Livet är fantastiskt!
 
Vi tror att vi är i v 16 nu, men nja vi vet inte säkert. Vi får reda på exakt när vi har varit på UL i december, åhh spännande!
 
 
Bild i vecka 16

Kommentarer

  • Johanna Retrolover Alm säger:

    ÅH så spännande! All lycka till dig! När har du UL?

    2012-11-20 | 16:41:54
    Bloggadress: http://retrolover.blogg.se/
  • Johanna Retrolover Alm säger:

    Vi har faktiskt kollat kön, men tänkte hålla det hemligt för alla utom familjen fram till BF :) Ska ni kolla?

    2012-11-21 | 08:58:47
    Bloggadress: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: