Denssan

Designer Kajsa Nordström

Kategori:

Köpte denna underbart fina duk när jag var på Damlogens auktion. Jag fick ge hela 5 kronor för denna och 3 dukar till. Köpte den mest för den har underbart fina färger och passar bra hemma hos mig då den är ifrån 50-talet. Jag tänker aldrig på vad saker och ting är värda, jag köper det jag själv tycker är snyggt.
Sen när min bästastebästis såg den hemma hos mig blev hon så förälskad! Så hon kollade runt på tardera och hittade den där. Det visar sig att det är en designer vid namn Kajsa Nordström.  Men den kostade inte de få kronor som jag gett, utan några hundralappar dyrare.
Så idag med mer än i dag kvar så ligger den såhär:
 
 
 
 

Ett oväntat fel inträffade

Var god försök igen. Om problemet kvarstår vänligen kontakta Traderas support.

Stäng
 

Var vänlig vänta...

Just nu är det många besökare på Tradera.

Du skickas därför vidare till en sida anpassad för hög belastning.

 

Ledande bud

Slutar

1 dec 22:08

Bud

26 st
 
 
 
Ja jag älskar min nya fina duk och den får stanna hemma hos mig och pryda mitt hem =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: