Denssan

Fint avslut

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sitter i soffan hemma hos min vackra mamma. Det är en tung kväll med oerhört mycket tårar! Fy fan vad jag kommer sakna min Shira!
Men hon fick ett underbart fint slut! Vi valde att åka till ett ställe där hon inte varit för. Gamlegårds djurklinik utanför Skuvarp. Det ligger på en gård, väldigt fint ställe. Hon var pigg och glad, fick springa och busa med mig och husse, skälla ut fåren och åt riktigt mycket godis. Sen gick hon först in till vetrinären och in i rummet med levande ljus. Hon var så duktig mitt hjärta! Jag låg sidan om henne hela tiden och berättade hur mycket hon betytt för oss. Hon var lycklig in i det sista!
Det är blandade känslor. Det är en lättnad att hon inte har ont längre och att hon nu får springa på himlens ängar! Men det gör så fruktansvärt jäkla ont i mig! Det är någon som saknas här intill oss! Jag förstår inte hur jag ska klara mig utan min bästa vän! Me. hon har det bra nu. Min stora kärlek och bästa vän Shira <3
Tack alla för era ord och er kärlek!
Tack mamma, älskling, syster och Jenny för idag!
Tack för att ni finns här för mig nu när jag verkligen behöver er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: