Denssan

8 år av kärlek

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Dagen har nu kommit då jag måste säga förväl av min trognaste livskamrat! Tårarna vill inte sluta rinna!
Jag höll dig i mina händer då du kom till världen och nu ska jag hålla om dig då du lämnar oss och flyger till hundhimlen <3
Du har gett mig mycket styrka och glädje alla dessa år och jag kommer alltid att bära dig med mig! Vi kommer aldrig att lämna varandra, vår kärlek är för stark <3
Du har många som väntar på dig på andra sidan och jag vet att du kommer att vänta på mig! Vi får nu en ny skyddsängel som alltid vakar över oss och jag kommer att känna mig trygg. Du har alltid fått mig att känna mig trygg tillsammans ned dig min älskade lilla vovvse!
Nu ligger du på gräset och njuter. Jag tror att du vet vad som väntar och jag tror att du liksom jag vet att det är rätt beslut. Du ser nöjd och tacksam ut!

Tack för allt min älskade Shira, mitt störobjekt <3

Kommentarer

  • Jonatan säger:

    Nu måste du sluta skriva. Du får en fullvuxen karl att lipa. Tänker på er idag!

    2012-06-07 | 13:35:07
  • Cicci säger:

    Styrketankar till dig.

    Kram

    2012-06-09 | 11:16:47

Kommentera inlägget här: