Denssan

Vilken dag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har haft en mysig dag idag! Först träffade jag min söta moster. Åkte på loppis och en sväng till City Gross. Sen hem och fika (måste ta tag i det där med vikten). Sen körde jag och lillan hem till systeryster och barnen <3 Följde med ut till stallet där lillan fick rida på Isa ;( Vince och Alice är så duktiga, man blir så stolt när man ser dem på hästryggen! Sen hem till syster där hennes herre hade fixat supergod middag. Lite lek med barnen och Hollie fick bada med de stora barnen sen blev det hemfärd. Men hann bara innanför dörren och kasta av mig sakerna och byta om till mysis sen upp till grannarna för att kolla film och äta gott! Nu sover mina små älsklingar och jag ska bädda ner mig och titta på tv! Natti Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: