Denssan

Det gör ont

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag blöder mitt hjärta! Min älskade Shira hoppar på 3 ben, det har hon gjort sedan igår. Det gör så jäkla ont i mig när jag ser henne hoppa omkring och ha ont!
I morgon ska jag ringa till veterinären, tänk om jag måste ta bort henne! Det klarar jag inte! Har haft henne vid min sida i över 7 år, hon har aldrig svikit mig och alltid funnits för mig! Hon är min bästa vän, en av mina stora kärlekar i livet! Jag älskar min lilla Shishi!

Kommentarer

  • Louice säger:

    <3 Du får se hur det går imorgon.. Jag hoppas verkligen att det går bra hos vet.. Blir så ledsen av att se dig ledsen.. Jag ber till han där uppe att allt kommer gå bra för allas vår lilla vovve prinsessa imorgon!! <3

    2012-01-02 | 12:20:47
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: