Denssan

Det är vårt!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vi skrev papperna idag, nu är vi husägare! Känns helt sjukt men helt fantastiskt!
Så till sommaren blir vi Skegriebor! Det är helt underbart att äntligen komma nära Trelleborg igen, nära till alla! Förutom till min underbara Linda och Charlie! Kommer att sakna er massor så nära oss. Vi får försöka träffad så mycket vi bara kan på helgerna, annars överlever inte jag ;)

Min lilla tös missade sitt första födelsedags kalas för sin kompis igår. Hon har feber och vi kunde inte åka dit. Så typiskt! Vi hade sett så mycket framemot det, men men bättre lycka nästa år ;)

Nu ska jag städa lite här hemma, mäklaren kommer och fotograferar lägenheten imorgon, känner ni någon som är intresserad av en super fin tvåa intill Pildammarna så hojta till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: