Denssan

Nej jag vill inte

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu ligger jag min grymt sköna säng och lyssnar på mina två älsklingar som snarkar ikapp!
Lillen har inte alls varit bra idag, förkylning och skit. Jag hoppas verkligen att hon kan sova i natt och att hon vaknar frisk imorgon!
Känner även att mon hals i te är riktigt bra, men jag vill INTE bli dålig, har inte alls tid till det!
Har en fullbokad dag imorgon med sjukgymnastik med hunden, lekhuset med lillen och sen kommer en gammal vän hit. Jag VILL göra allt det, hoppas det går!


Satt och tänkte på hur längesedan dej var jag träffade underbara Camilla! Saknar henne och hennes lilla familj massor! Ska dit i slutet av mars och mysa, längtar!

Nu ska jag lägga mig och invänta John Blund! Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: