Denssan

Jag kämpar på

Kategori:

Fredag! Det behövs verkligen nu!
Förlåt om jag varit gnällig sista tiden, men jag mår rent ut sagt skit! Är det inte det ena så är det de andra! Just nu är det tarmarna och det är inte roligt! Men jag kämpar på, jag ger mig inte så lätt. Envis som man är, eller som andra säger dum som man är! Jobbet går före hälsan, hur smart är det egentligen?
Men bara några dagar till sen är det semester!
 
Idag ska vi nog bara ha familjemys! Imorgon ska vi ha sätaste Vince hemma hos oss och då blir det en massa bus och granen ska köpas, mysigt!
 
Min underbara bästa vän sedan 22 år tillbaka kommer hem i helgen med, kan det bli bättre?? =)
 
Ja jag trivs väldigt bra i mina fina lila brillor!
Tycker inte jag ser helt hemsk ut faktiskt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: