Denssan

Efter besök hos bm

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har varit hos barnmorskan nu. Det visa sig att det inte är foglossning, då det inte är på det stället. Hon kan inte riktigt säga vad det är. Men jag fick höra det lilla livets hjärta och det kändes så skönt! Barnmorskan hoppade även till och sa "kände du". Men nej jag känner inga rörelser. Men det var en ordentlig spark! Så det är liv och rörelser i magen, nu kan jag andas ut.
Det kan vara så att moderkakan ligger i framvägg och därför känner jag inget och det kan även vara anledningen till att jag har så ont.
Så fick höra att jag ska ta det lugnt, vila och inte anstränga mig, hur lätt är det? Hon uppmanade även mig att tänka på att gå hem ifrån jobb när jag har ont och mår dåligt. Bara jag själv som ska inse det också! Snart semester!! Jag behöver verkligen vila upp mig!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag framkalla bilderna själv, googla på Tim Shutmate så kommer det massa fina upp som han gjort. :)

    2012-12-12 | 16:47:56
    Bloggadress: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här: