Denssan

Underbaraste vän <3

Kategori:

Jag är helt förälskad i mina underbart vackra tofflor!
 
Tack världens bästa och finaste vän för att du förgyller min vardag med små presenter (även om jag ville betala) ;) Vad skulle jag gjort utan dig! Du är en vän som ställer upp till tusen och jag vet att vad som än händer så finns du alltid vid min sida! Hur ledsen jag än är så får du mig att skratta och att tänka glada tankar! Du är en stjärna på min himmel!
 
Det bästa av allt är att vi har otroligt lik smak (svaga för leopard) och fruktansvärt lika i övrgit ;) Ibland är det faktiskt lite skrämmande hur lika vi är och tänker!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Min fina fina Denise! Älskar dig!

    2012-08-16 | 16:19:05
  • kaffehörnan säger:

    Vad söt vän du har
    Fina tofflor

    2012-08-21 | 03:20:37
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här: