Denssan

Mycket för min lilla hjärna

Kategori:

Jag känner nu på kvällarna hur slut jag är i huvudet! Just nu händer det så mycket saker, både jobb och privat! Mycket positivt men också väldigt mycket negativt. Min hjärna går på högvarv! Ibland undrar jag hur mycket man egentligen orkar innan hjärnan säger stopp. Hur mycket får egentligen plats i ens hjärna innan den sorterar? Jag tror att min börjar bli välfylld. Så märker ni att jag börjar bli konstig eller beteer mig skumt så är det min hjärna som spökar ;)
Fy i helsike som jag fick kämpa mig hem på cyklen igår. Det blåste som in i bomben! Det var många gånger jag tänkte, nej nu SKITER JAG I DETTA! Men skam den som ger sig och ja jag är en väldigt envis person så jag gav mig icke! Det tog dubbelt så lång tid att ta mig hem än vad det tog att ta mig till jobbet! Jag hoppas verkligen att jag kan få en lugn cykeltur hem sen ifrån jobb, hit var den riktigt underbar och precis vad jag behövde, den rensade mitt huvud med underbar musik =)
Nu är det lunch, gott ska det bli! Har enbart ätit en knäckemacka och en banan under dagen ochd et börjar kännas nu. Nu väntas hemmalagade biffar med potatis och sås, mums!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: