Denssan

Sköna Maj närmar sig!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilket underbart väder vi har idag! Jag hade först tänkt att spendera dagen med att packa, men jag har ångrat mig! Efter en underbar promenad i pildammarna med hunden så bestämde jag mig för att gå en längta promenad i eftermiddag. Så när Hollie har ätit lunch så ska vi ta en långpromenad till Mobilia. Ska köpa kött till grillningen ikväll och öl till mannen :) Jag tror att jag kommet att ta en extra sväng, ska verkligen njuta i solen!

Kvällen ska spenderas i härliga Gislövs läge med underbara vänner, kommer att bli helt perfekt =)                                       

Idag har jag och lillfisen leoparddag! Det gillas skarpt!

 

Förresten jag får fler och fler läsare men mindre kommentarer! Skärpning!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: