Denssan

Förbannad

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Var ute som vanligt och gick i Pildammarna med barnvagnen och Shira, vilket jag gör nästan varje dag. Vi går och tittar på ankorna och jag ser att det kommer en ung tös gående emot oss med en lite chihuahua med lila tröja. Jag ser att hunden går löst men jag har min under kontroll och bara går. När jag passerat så ser jag att Shira gör ett konstigt skutt. Då tittar jag bak och ser att den lilla skithunden springer efter Shira och ska nosa på henne. Men Shira tycker att det var det äckligaste hon någonsin sätt och vill bara att det ska försvinna. Jag vänder mig om och tittar efter matten, men hon bara går och har INGEN aning om vad hennes hund gör! Detta gör mig jävligt förbannad! Tänk om det hade hänt något och Shira hade bliv8it förbannad då hade hon tagit död på hunden och vi hade fått skiten för detta! Håll för f*n reda på era hundar! Nu var det tur i oturen att Shira tyckte den lilla var så äcklig ;) /Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: