Denssan

Finns det ingen gräns?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag brukar sitta och kolla runt på en del bloggar. Ibland blir jag jäkligt förvånad vad människor sysslar med och lägger ut om sitt liv!
Kollade en blogg precis där personen berättat att hon köpt en dildo att poserar stolt med denna, men hallå! Vad då skriker efter uppmärksamhet! Pinsamt kan jag tycka, kan man inte behålla lite för sig själv? Har vissa inget privatliv, måste man lägga ut allt för att locka folk?
Hm nja jag nöjer mig med att skriva några rader då och då. Något naket och saker om mitt privatliv kommer inte visas här :)

Kommentarer

  • Sminkhörnan säger:

    Heheh, ja ibland undrar man =)Men den sista idioten är inte född än, och man lär aldrig sluta förvånas över vissa människor

    2011-11-23 | 20:01:39
    Bloggadress: http://sminkhornan.spotlife.se
  • Annellisaa säger:

    jag håller med dig:)



    tack så mycket

    2011-11-23 | 22:58:49
    Bloggadress: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: